Läst ut Köplust

2010-02-04 / 18:49:40
Idag läste jag ut boken Köplust av Stephen King. Började i november och har ju inte läst så mycket sen dess. Men nu på två dagar har jag iaf avslutat den.
Den va riktigt bra och lite skrämmande hur stort ryktes spridning kan bli. Visst va det lite hockuspockus med i bilden åxå, men det skulle ju ändå kunna hända om fel person fick tag på tillräckligt med information om alla i en liten by/stad.
Gillar man spännade böcker så rekomenderar jag den iaf :thumbup:

När jag va färdig med den boken passade jag på att börja på en ny. Lika bra att passa på när man ändå är en bokmal :)
Börjat med Draktårar av Dean Koontz. Får se om den är lika bra som dom andra böckerna jag läst av honom.
Undrar om jag kommer att läsa den ett litet tag och sedan ha ett uppehåll på några månader igen innan jag börjar igen. Men det går ju mot våren och då brukar det va lättare att läsa.
Måste ju försöka avsluta den ganska fort eftersom jag beställt 3 av Twilight böckerna åxå :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: