Läkarbesök och nya tabletter

2010-02-18 / 11:32:14
*suck*
Precis kommit hem från läkarbesöket. Har ju aldrig träffat denna läkaren tidigare och hoppas faktiskt att det inte blir en gång till. Som tur va så var psykologen och mamma med. Läkaren i sej var det kanske inge fel på. Men jga förstod inte vad hon sa. Hon bröt och talade väldigt dålig svenska. Vilket blev lite jobbigt för mej som redan är lite trög.
Men psykologen fick agera lite tolk.
Jag va väldigt lessen under hela mötet och tyckte allt va jätte jobbigt. Men det va väl bra att det syns hur jag mår.
Nu blev det lite ändringar i mina mediciner igen då. Ökad dos av Ritalin som jag tar för mina bokstäver. Ska ta en på morgonen och en vid lunch. Förhoppningsvis ska detta hjälpa mot min rastlöshet och irritation på kvällarna.
Mirtazapin ska jag gå kvar på 30mg på och även stilnicten på 15mg. Men sen fick jag en ny sorts medecin åxå som ska verka lugnande och även mot depression. Den heter ceradin och ska tas 1½-2 timmar innan det är dax att gå å lägga sej. Precis när jag lägger mej ska jag ta stilnoct. Fan va piller det blir.
Hoppas att jag en kommer att vakna på morgonen när jag ska jobba. Man skulle tydligen bli väldigt dåsig av den nya sorten.
Hoppas verkligen att jag ska orka mej igenom bytet och inte må allt för dåligt.
Allt ät så himla jobbigt!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: