jobb och AF avklarat

2010-02-26 / 11:40:11
Tjoo på er!
Så har man vart på jobbet en stund igen. Behövde inte frysa något idag :) Som vanligt på fredagar så är stämningen lite annorlunda på jobbet. Alla är väl trötta men gud vad vi skrattar åt allt. Har hur kul som helst. Min arbetskamrater är inte kloka nånstans *fniss*
Efter jobbet åkte jag snabbt hem och bytte om sedan åkte jag till AF. Idag hade dom tid med mej. Så nu är alla lappar som ska vara inskickade klara. Förhoppningsvis får jag lite pengar denna månaden åxå. Även om det knappast kommer att räcka till alla räkningar denna månaden :S
Nu tycker jag att jag gjort mej förtjänt att sätta mej och läsa en liten stund.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: