Ingen sömn och mer jävla snö!!

2010-02-19 / 11:35:08
Tjoo
Skriver av mej lite av dagens aggritioner.
Började ju med en ny kvällstablett igår som skulle hjälpa mej att sova. BULLSHIT! Jag har suttit vaken precis hela natten och lyckades somna till lite lagom till att klockan ringde. Så trött så jag knappt kunde stå på benen kravlar jag mej upp för att göra mej redo för jobbet. Tittar ut och ser at tdet kommit 15-20 cm ny snö. Som tur är hade inte plogbilen kommit så jag tog mej ut med bilen utan att skott fram garageupfarten. Misstänker även att min goa älskling sopat av lite snö på min bil innan han åkte till jobbet ♥
Hade förvarnat mina arbetsvänner att jag kunde va lite dålig idag men klarade mej ganska bra ända tills AF ringde och började stri på mej. Först ringde min gamla handläggare och det kändes väl ok. Men sen ringde den andra åxå. Kan dom inte prata med varandra först innan dom ringer hela tiden. Tycker det är jätte jobbigt att det ska stris på mej och tjatas och fråga hur jag mår när det känns som att dom egentligen inte bryr sej.
Så idag kom det lite tårar på jobbet bara för jag är så less på all press från alla håll. Tack så mycket A och J som fanns där för mej idag.
Så har tagit det ganska lugnt på jobbet idag. Men är ändå nöjd över att jag överhuvudtaget orkade mej upp i morse.
Kikade lite på när Flower blev löshoppad.
Nu har jag precis kommit hem och lyckades även ta mej in på garageuppfarten innan plogen har kommit. Blir värre för älsklingen sen ;)
Nu ska jag göra precis ingenting resten av dagen. För jag har varken ork eller lust till något. Kanske sätta mej och läsa en stund och bara va. Ingen ide att lägga sej och försöka vila för jag vet att jag bara kommer bli irriterad på att jag inte kommer kunna slappna av. Sen vill jag göra allt för att kunna sova i natt.
Nu är det nog dax för en omstart på datorn för texten går väldigt segt. Hinner skriva flera meningar innan det syns på skärmen ;)
Kommentarer!
Postat av: Bump

kram på dig älskade Weronica Var inget skoj att läsa detta. men du kommer att resa dig starkare efteråt. Det vet du va? Och vill du prata eller nått så vet du vart du får tag på mig.

Kommenterat - 2010-02-19 / 12:54:17
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: