Hur tänker dom??

2010-02-10 / 16:10:48
Ringde till AF i morse för att höra så det verkligen va på fredag som jag skulle på möte hos dom. På svararen sa dom att min handläggare är tillbaka den 15e. Det va ju konstigt tyckte jag så jag mailade till henne för att få svar när det va.
Nyss ringde hon upp och verkade allmännt förvirrad. Hon hade vart sjuk och under dom dagarna hade det tydligen tagits beslut om att jag skulle få en ny handläggare?? När hade dom tänkt att informera oss os det?
Jag tycker ju redan att allt är jätte jobbigt och det blir inte bättre av att dom byter personer som ska ha hand om mej hela tiden. Jag blir förvirrad och stressad. Hon verkade lida med mej och skulle försöka få tag på den nya så att jag skulle få träffa dom båda. Hoppas att det går vägen.
Varför kan dom inte låta samma personer ta hand om dom som redan har det jobbigt?? Är det så att dom som egentligen ska finnas där och stötta blir sjuka själva och helt enkelt inte orkar mer?
Jag mår iaf väldigt dåligt nu och minsta lilla gör att det blir ännu sämre.
Jävla skit!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: