Handlat mat till Pim

2010-02-04 / 18:43:22
Tjoo
Mätt och belåten efter att ha käkat pizza :)
Stressade in till djursjukhuset för att fixa mat och D.A.P halsband till Pim. Väl där så fanns det ju inga halsband i storlek mindre kvar :( Me n7kg mat till det lilla livet blev det iaf. Sen skulle dom ringa när halsbanden kom in igen.
Så nu får man ha en lite "överaktiv" Pim ett tag ;)
Hon på kliniken frågade när han behövde halsbandet. Promenader när han är själv eller så. HM öh ALLTID! Jaha är han mycket jobbig då eller? Vad svarar man på det? Han är ju bara min Pimp *fniss*
Man brukar inte mäka så stor skillnad med halsbandet men större skillnad utan det :) Men vi ska nog klara det i några dagar.

Nu kollas det på vänner. Jätte gamla avsnitt men lite kul ändå. Ikväll är det Glee, det är bättre grejer det. Synd att man inte fölt det från början. Började titta på det för nån vecka sen då vi av slump hamnade på den kanalen när det visades. Tyckte att det verkade bra så nu är man Glee fantast.
Så resten av kvällen ska det slappas och tas lugnt. Måste bar få iväg en veckoraport till min handledare på AF. Vet inte varför men hon bad mej att maila henne en gång i veckan för att hon skulle se hur det går för mej. Tvivlar dock på att det blir nån skillnad om jag skriver att jag mått dåligt, men så fort det är något yttepytte som är bra så är ALLT bra *muttrar*
Får väl försöka formuler till något. Har ju inte vart en bra vecka direkt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: