God Morgon

2010-02-24 / 08:11:22
GodMorgon!
Ska snart försöka mej på en tur till jobbet. Är fortfarande väldigt svag och hängig. Men hur kul är det att bara ligga hemma och va sjuk då? Jag kan ju iaf försöka va där en stund.
Fick lite av en chock lär jag drog bort gardinerna och såg att solen är på väg upp redan. Men vi har -18 så det är ju inte direkt tropisk värme uta. Men förhoppningsvis så blir det varmare under dagen.
Fick Pims D.A.P halsband med posten igår. Riktigt snällt av kliniken att skicka det till mej. Tycker mej känna av en viss skillnad redan på honom. Tycker synd om honom att han måste gå igenom allt jobbigt och att han mår dåligt när jag mår dåligt.
Nu ska jag pölsa på mej massa kläder och bege mej mot små hästarna ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: