Fotat lite på jobbet

2010-02-01 / 12:54:44
Tjoo
Då va veckans första arbetspass avklarat. Lika mysigt som vanligt. Morgon fikat är ju helt klart det bästa på dagen. Jädrar va kul vi har :)
Passade på att ta några bilder idag. Fast ska föröska få fler när jag har med vanliga kameran någon dag. Nu fick jag ta med mobilen.
Men här kommer några av bilderna iaf ;)
små bilder går som vanligt att klicka på för att se dom i större format.
Här har vi Esmeralda och Sally

Bubblan är den lilla svartvita och hon är dotter till Lassie som är på bild nummer 2 :) Sen är det Emsmis och Sally igen.

Esmeralda med öronen framåt. Hon brukar oftast ha dom åt andra hållet när hon ser mej :) Vet inte riktigt va hon har emot mej *fniss*

Lilla Sally. Yngsta hästen i flocken. Det är Agneta som jag jobbar med som äger henne. Kaxig liten sak ;)

Närbild på Sally :)

Calle, den minsta av alla shettisarna och helt klart en av mina favoriter.

Bubblan och Lassie-Calle-Esmeralda

Sötaste Calle ♥


Närbild på Esmeralda :)

Sen har vi ju min andra favorit Grodan ♥
Fick inte med honom på bild idag så det blev en höstbild på honom istället =)

Givetvis har vi en drös till med hästar. Men det va dessa jag fick med idag. Ska försöka få bilder på alla senare under veckan.
Nu förstår ni väl vaför jag trivs som fisken i vattnet på jobbet ;)
Massa små hästnäsor att pussa på ♥
Men som sagt Grodan och Calle har en speciell plats hos mej.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: