Fortfarande sjuk

2010-02-28 / 11:32:08
Go Middag på er!
Blev inget bloggande igår så jag får väl ta igen det nu ;)
Igår var det en slappdag. Började att läsa Genom dina ögon. Hoppas hinna läsa ut den innan twilight boken kommer. Men det blir nog omöjligt. Den är tjock som en bibel :) Men gasnka bra än så länge. Men twilight va helt klart mycket bättre.
På em åkte vi upp till stallet. Har inte vart där på en vecka pga sjukdom och förkyldning. Skönt att komma dit, men frustrerande att inte ha nån ork eller kraft till att göra något där. Fortfarande väldigt svag och hostar som tusan.
Men fick iaf ordning och pussade lite hästnäsa.
Påkvällen kollade vi på Melodifestivalen, men jag vet inte om jag tyckte att någon låt föll mej i smaken direkt. Men det har väl ingen gjort hittils i dom andra programen heller. Men man kanske gillar låtarna mer när man börjar höra dom på radio.
Idag har vi inte hunnit med så mycket än. Jag har inga direkt krafter till att ta mej för med något heller. Bara snorar och hostar. Ont i magen efter att ha hostat hela natten *blä*
Får väl se om jag ska sätta mej och läsa lite en stund. Stallet får nog vänta till i en/kväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: