Fish tycoon =)

2010-02-10 / 12:38:01
Tjo
Idag är det strålande solsken ute. Men lite för kallt för min smak.
Vart och jobbat några timmar under morgonen. Trodde jag skulle frysa fingrarna av mej. Men skönt att komma ut lite.

Har väldigt ont i tanden åxå. Har tagit nån värktablett men dom får jag ont i magen av så jag kan bara ta nån om dagen. Inte lätt. Frågan är ju om det är bäst att ha ont i magen eller tanden :S

Nu har jag instalerat mitt gamla fish tycoon spel :) Så nu ska jag förda upp fiskar och sälja *fniss* Lite som roar iaf.
Finns ett plant tycoon spel åxå som jag tycker är roligare, men det har jag inte hittat att köpa. Så fiskarna får duga fint ett tag. Glömmer väl bort det dirket så fiskarna dör för mej.


Hur resten av dagen ser ut vet jag inte än. Har såpass ont så jag känner inte för att göra någonting.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: