Fångad i vampyrernas värld

2010-02-20 / 20:13:13
Gokväll!
Har vart helt fast i vampyrernas värld hela dagen. För att förtydliga mej, jag har läst om Bella och Edward i Twilight :)
Började ju läsa första boken för nån vecka sedan. Ifm läste jag ut den och började på 2an New moon.
Eller ja, man kanske inte kan kalla det börjat för jag har läst mer än halva boken *fniss*
Verkligen vart helt uppslukad a boken. Tycker at tden är så bra.
Får väl erkänna att jag fick lite ångest när det bara va 3 sidor kvar i twilight. Men började i New moon och kunde inte sluta läsa.
Nu väntar jag på att filmen ska komma ut på köpfilm så jag får se filmen åxå.
Någon som vet om 3an och 4an åxå komemr att komam på film? Eller är det slut efter New moon? Tycker väl att alla borde få bli film men jga kan inte minnas att jag hört något om det.

Måste säga att det vart skönt att bara legat i sängen och läst hela dagen. Brukar ju inte kunna fokusera nån längre tid annars. Men det har vart skönt att bara slappa hela dagen. Och välbehövligt!
Har vart rätt hängig och haft ont i halsen hela dagen. Så kroppen kanske har vart tydlig med att visa att jag verkligen behövt vila idag.
Sen har ju inte vädret vart allt för kul heller. Har ju kommit helt sjukt mycket snö och det vräker fortfarande ner.
Vi har ingen hundhage på gården längre för snön har kommit upp i samma höjd som staketet. Tycker verkligen at tdte räcker med snö nu. Måste det alltid va så extremt med allt? Regnar det så spöreknar det hur länge som hellst. Blir det kallt så blir det helt sjukt kallt. Är det varmt så blir det pötthett och snöar det så kommer det i stora mängder. Kan det aldrig bar vara lagom av allt??

Nu blir det att kolla på melodifestivalen. Inget mer läsande för mej idag :) Måste ju ha något kvar att läsa under veckan åxå *fniss*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: