En degusunge klarade sej inte =(

2010-02-21 / 11:13:22
GodMorgon
Nu har jag inpekterat ungarna lite. Tyvärr va det en av dom som inte klarat sej :(
Så nu är det bara 2 kvar. En av dom är väldigt liten och ynklig så jag är inte säker på att den heller kommer att överleva. Men får hålla tummarna att det kvicknar till.
Dom har börjat spatsera runt lite mer nu. Men det känns som att mamma degus inte riktigt bryr sej om dom. Som att hon känner att dom inte kommer klara sej.
Förra kullen va hon snabb med att bära in tillbaka till boet om någon gick på egna äventyr. Men inte nu ;(
Har iaf tagit några nya bilder på dom nu.
Har inte kommit på några namn än så dom är kort och gott 1an och 2an.
På bilderna är dom 4a dagar.
1an är den minsta.


Sen har vi 2an


Visst är dom söta ♥
Kommentarer!
Postat av: Anna

Jösses vad söta!! Hoppas dom två klarar sig. Får dom dia ordentligt? Ibland blir det inte riktigt bra. Hade ju min Chinchilla uppfödning och ibland gick det åt skogen. Sorgligt nog. Men jag håller tummarna!! Kram

Kommenterat - 2010-02-21 / 12:13:09  | URL - http://meterobloggen.se/Nami
Postat av: josa

hej sötnos! bebisarna är otroooligt gulliga! hoppas att du snart mår bättre! kram

Kommenterat - 2010-02-22 / 18:18:55
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: