Eclips är utläst

2010-02-23 / 15:47:44
Jaha, då har man läst ut boken eclipse på två dagar då. Vad ska jag nu hitta på innan den sista boken i serien kommer med posten?
Inser att jag blivit kraftig beroende av dessa böcker.
Hur ska jag någonsin kunna läsa en bok igen när jag väl läst ut den sista i Twilight serien?
Har bara på några dagar läst mer än jag gjort samanlagt på flera år. Och snart är det över *suck*
Hoppas att sista boken kommer snart iaf. Beställde den igår så har jag tur kommer den i morgon eller på tosdag.
Efter den boken får jag komma på nån annan sysselsättning.

Till alla er som inte läst böckerna om Bella och Edward. LÄS DOM!!
Men tro mej, ni kommer bli besvikna när ni inser att det inte gjorts fler än fyra böcker.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: