Breaking dawn utläst

2010-02-26 / 18:45:27
Jaha, då har man läst ut alla 4 böckerna i twilight serien. Och att jag läst ut alla på ca 1 vecka visar väl va bra dom är *fniss*
Helt fängslande bra har böckerna varit.
Lite tråkigt nu när jag inte har något kvar att läsa. Men det problemet har jag snart löst ;) För jag har beställt den fösta av dom i orginal version. Allså engelska.
Vet inte om jag kommer att klara att läsa och förstå. Men det är värt att försöka. Har hört att böckerna är ännu bättre i orginal språket. Men beställde bara den första för att se om jag klarar det.
Kanske kan jag lära mej engelska bättre *fniss* Eller så går det åt skogen, men då har jag iaf försökt. Fram tills jag får boken får jag väl hitta på något annat ett tag.
Här kommer namnen på seriens alla böcker ifall ni missat vad dom heter på svenska :)
Om jag kunde drömma-Twilight
När jag hör din röst-New moon
Ljudet av ditt hjärta-Eclipse
Så länge vi båda andas-Breaking dawn
Nu vet ni det ifall ni inte läst dom och undrar vad dom heter. Ni behöver ju knappast fråga mej om jag tycker att ni ska läsa dom *fniss*

Ikväll blir det Lets dance som vanligt på fredagar. Och givetvis blir det nachos åxå. Blir mumma det.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: