Börjat läsa Eclipse

2010-02-21 / 17:48:15
Jaha då har jag läst ut boken New moon som jag började läsa igår :) Farligt beroende framkallande de där bäckerna.
Så nu har jag börjat läsa den tredje boken Eclipse.
Den verkar precis lika bra som dom två andra och misstänker att det inte kommer att ta allt för lång tid innan jag behöver beställa bok nummer 4 :)

Febern och halsen bråkar fortfarande med mej. Får kväljningar av allt så jag har inte luckats få i mej nå febernedsättande än. Hoppas att jag är piggare i morgon när jag ska jobba. Har ju vart sängliggande i två dagar nu.
Hoppas att jag bli piggare av pizzan som älsklingen är och hämtar nu.
Ikväll blir det att slita sej från varmpyrernas värld och kolla på tv. Johan glans skulle va med i blåsningen så det måste man ju se. Tycker Glanz är grymt rolig.
Nu ska jag kika in snabbt på adlibris och se om jag ska beställa 4e boken så jag är säker på att jag har den hemma när eclipse är färdigläst.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: