Böckerna ha kommit

2010-02-08 / 18:28:09
Tjo
Vart en ganska så lugn em. Tröttnade på att radera folk på fb rätt fort så det fortsätter jag med nån annan dag :)
Mamma har vart på besök en stund så vi har kollat i lite klädkataloger och pratat lite strunt :) Sen hade hon med en bukett med tulpaner från mormor och morfar. Å så fick jag en jätte fin ljuslykta av mamms och papps  ♥

Twilight böckerna jag beställde för nån dag sedan kom idag åxå. Så jag har fått massa saker idag. Skulle ju nästan tro att man fyller år *fniss*

Nu ska vi snart laga mat och kolla på Halv 8 hos mej. Lite senare är det Outsiders som idag skulle handla om folk med elallergi? Finns mycket konstigheter.
Imorgon ska jag till tandläkaren och laga min trasiga tand. Jag är livrädd!! Hatar tandläkare. Nog för att jag har väldigt ont i tanden som inte är hel. Men dte gör att bar ont å få den fixad åxå. Sen komemr det att lämna ett tomrum på kontot åxå :(

Böckerna jag fick idag


Dom fina blommorna


Sen den jätte fina rosa lyktan med rosa ljus
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: