Böcker bestälda

2010-02-04 / 11:34:21
Tjoo
Det verkar inte som att det tänkt sluta snöa. Idag är det 0gradigt ute men det är något som kommer ner från himlen.
Idag har jag beställt 3 böcker. Dom tre första i Twilight sagan, den 4e hittade jag inte i pocket. Dom hette ju helt anorlunda i dom svenska böckerna så jag va skeptisk till att jag hittat rätt. Men beskrivningen om dom stämmer in iaf :)
Är ju stort fan av första Twilight filmen och väntar med spänning på att tvåan ska komma ut snart. Och nu när jag kollade böckerna såg jag ju att det är fyra böcker. Undrar om alla kommer att komma på film.
Tänkte iaf att OM jag vill läsa i sommar så har jag pocket som är lätta och smidiga att ha med sej.
Läste en bra bit i Köplust igår. Tror inte det är mycket kvar av den. Slutet börjar närma sej. Känner alltid samma ångest när en bok jag tycker om börjar ta slut.
Men nu kommer det ju snart nya böcker att ta tag i.
Lite märkligt är det att jag kan tycka att det är såå drygt att läsa en bok, men så hittar jag en spännande som jag gillar och då blir jag helt fast. Sen kan det gå ett år innan jag läser färdigt boken.
Nu ska jag se om brackorna vill med ut eller om dom hellre vill ligga inne.
I em ska jag och älsklingen till kliniken och köpa nytt foder till Pimp som äter special allergi foder. Sen behövs ett nytt D:A:P halsband till honom då det andra är förbrukat.
Inget billigt inköp. Behöver bytas var 3e till var 4e vecka och kostar nästan 300kr. Men har märkt resultat av det och man märker tydligt när det slutar göra verkan. Det är det eller om jag ville prova att ge honom medeciner. Efter att själv ha ätit så mycket medeciner och att jag vet hur man mår av dom vill jag se det som den sista utvägen. Ska förklara mer om detta i ett eget inlägg :)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: