2 nya böcker =)

2010-02-24 / 11:59:39
Tjohoo
Vart på jobbet en stund nu. Va ganska kallt men solen började värma på ganska så bra.
Fick sms på jobbet om att mina böcker fanns att hämta på ica. Gissa om jag åkte raka vägen dit när jag slutat *fniss*
Så nu har jag äntligen fått den sista boken i serien. Denna heter Breaking dawn. Dröjer inte lång stund innan jag kommer sätta mej att läsa nu.
Beställde även The Host av samma författare. Hoppas att den kan vara lite plåster på såren sen när inte Twilight finns kvar :)
Men nu har jag fått reda på att några läst serien flera gånger så då kan väl jag åxå göra det utan att va konstig *asg*
Här är dom nya böckerna med svenska namnet.
Kommentarer!
Postat av: Mona

Är det dom som är twilight böckerna?

Kommenterat - 2010-02-26 / 13:07:12  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: