Över 1vecka utan medeciner

2010-12-21 / 10:06:08
Nu har det gått lite mer än en vecka sedan jag slutade med mian medeciner. Mår fortfarande bra mycket bättre även om jag är väldigt trött. Men det är väl inte så konstigt att man blir trött när man är van vid att inte har ork och lust till att göra någonting? Nu har vi ju vart ute på shoppingrundor och börjat med vardagsrummet.
Ska prova att klara mej ett tag till utan medecinerna för jag vill inte gå omkring i min egen bubbla längre, Sitta och häcka utan att vilja göra någonting. Mår jag nu bättre och får lite gjort så känns ju livet lite mer betydelsefullt. Bara att hoppas att det funkar i längden. Inga värre bakslag än iaf. Bara possitiva saker.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: