Kallt kallt

2010-12-07 / 10:28:58
Kylan kom väldigt snabbt iår tycker jag. Sa bara poff så hade vi -17 i en vecka minst. Har vart lite varmare i några dagar men nu är det -20 igen. På tok för kallt!!

När första kylan kom blev det lite problem här hemma. För helt plötsligt hade vi ingen värme. Vaknade en morgon och hade 11grader inne. INTE ok!!!!
Då hade det varit för kallt för värme pumpen så den hade slagit av. Och då ska pannan gå in istället. Men det gjorde den ju inte. Hade problem med at tden blev överhettad i somras så den va helt avstängd för att det inte bara skulle mata ut värme när det redan va 40 grader inne. Men så blev det ju kallt och helt plötsligt hade vi ju ingen värmekälla alls.
Nu är pannan på, sedan om det bara matar ut värme är svår att säga eftersom det är så kyligt ute. Det lär märkas på elräkningen.
Igår va dom här och spolade rent ett element som inte funkat alls här hemma. Så nu verkar det funka och det finns värme i det rummet åxå.
Men dagen som det var så kallt i hela huset var jag glad att jag hade min Onepiece mysoverall :) Hade två mjukisbyxor, två tröjor och overallen på mej inne + mössa :)
Såhär söt var jag då



Ha nu en riktig bra dag alla läsare!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: