Dag 9 - Min tro

2010-12-21 / 09:51:25
Jag har egentligen ingen tro. Jag varken tror eller inte tror på gudar eller andar och spöken. Att det säkert finns en högre makt där uppe kan jag gå med på. Men kan inte se att det sitter en Gud där uppe som tittar ner på allt elände som händer.
När det gäller andra fenomen som spöken är jag ganska kluven. Men säger som så. Att jag varken tror eller inte tror så länge som jag inte fått det bevisat.
Är verkligen intresserad av det övernaturliga och försöker att hitta saker som visar att det finns en andra sida. Men än så länge så är det bara en tro. För jag har inte fått bekräftelsen jag väntar på.
Men livet kan ju inte bara ta slut? Eller? Blir allt bara svart och man finn inte mer?
Jag vill tro att det finns ett liv efter detta och att dom som spökar bara är i en mellanfas för att få vänta in sina nära och kära för att sedan börja om sitt liv. Han det inte va därför vi känner Dejavu känslor ibland? För att vi faktiskt gjort detta liv innan?
Bara mina tankar
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: