Dag 7- Min bästa vän

2010-12-14 / 20:14:00
Jag har aldrig haft lätt för att skaffa nya vänner. Är blyg och vågar inte ta första steget. Men dom vänner jag har är bra vänner.
Men det va min bästa vän jag skulle skriva om. Inga tvivel om att detta är Zandra. Vi började ungås när vi gick på gymnasiet. Vi gick ett tag i samma klass vilket kanske inte var det bästa valet för någon av oss ;) Men vi hade roligt under den tiden som var.
Vi pratar om den gamla goa tiden när vi var partyprinsessorna och drottningar över Rockbåten.
Några år hade även Zandra sin stora vita häst Goliat i samma stall som mej. Blev många tokigheter och mycket skoj i stallet då. Man kan ju säga att det är tack vara vår fylledag i stallet som jag träffade min Älskling ♥
Tyvärr har vi tappat den nära kontakten som vi en gång hade. Vi har båda flyttat och bor en bit ifrån varandra. Men hur lång tid det än går mellan att vi ses och pratar med varandra så vet jag att hon alltid finns där. Vi kanske inte pratat med varandra på månader men när vi väl pratar så är det som att vi sets varje dag.
Det bästa med Zandra är att hon är rolig och possitiv och pratglad. Man har aldrig tråkigt när man leker med henne :)
Saknar våra roliga stunder tillsamman och hoppas att vi kommer få mer tid för varandra. Zandra jag saknar dej!! Du är den bästa vän man kan ha ♥
Kommentarer!
Postat av: Mona Al Suntfi

Tack gumman! Du med :)

Kommenterat - 2010-12-14 / 22:03:34  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: