Dag 6- Min dag

2010-12-13 / 16:15:43
Ja idag har jag hållt igång sedan tidig morgon. Eller ja hållt igång kanske va att ta i ;)
Va hos tandläkaren i morse iaf. Blev en proffisorisk lagning i en tand som efter jul ska fixas till ordentligt. Sen blir det rotfyllning av en annan. Kan säga att inget av det låter lockande med min tandläkar rädsla.
När jag skulle hem från tandis så åkte jag fel och visste inte alls vart jag skulle hamna eller hur jag skulle ta mej åt rätt håll igen. Men lyckades iaf hitta tillbaka på rätt väg och vända hemåt.
Under dagen har jag tramsat och suttit vid datorn.
Senare när Älskingen kommer hem blir det stallet.

Lite of från mina dagar nu. Måste ju berätta lite annat åxå ;)
Igår var det 1år sedan vi hämtade hem Hannes. Detta firades med att han fick sej en westernsadel :) Så på kvällen så tog vi en promenad med honom så han fick provgå den. Han va pigg för en gångs skull. Blev tom några busskutt och han travade frivilligt.
I Lördags va det fullfart hela dagen. Vi va med M och C till grums. Va till hästaffären där och kollade och provade westernsadlar som C ska ha till Rocky. Lånade även hem en vanlig sadel till Hannes. Men nu blev det ju en annan istället :)
När vi kom hem igen så lastade vi in hundarna i bilen och åkte till stallet. Va med C så han fick provrida en av sadlarna. Sedan va vi ut så Hannes fick dra ett bildäck för första gången. Han är så himla duktig. Inte en min på detta heller.

Väl hemma från stallet blev vi lite rastlösa så vi åkte on till Maxi och strosade runt lite. Blev några filmer och kulpynt inhandlat. När vi kom hem pyntade vi lite sen tog vi kvällen :)

Något som är lite komiskt med lördagen är att jag hade glömt att ta min medecin på morgonen. Och va då piggare än vad jag är när jag äter den. Så nu har jag provat att vara utan några dagar för att se hur det går. Man tycker ju att medecinerna ska göra så man mår bättre eller?

Nu har jag skrivit ikapp några dagar och kan börja på rätt dag imorgon igen :)
Ha en bra kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: