Dag 3- Mina föräldrar

2010-12-13 / 15:59:18
Har missat lite men skriver ikapp nu :)

Mina förädrar är dom bästa man kan ha. Har alltid fått stöd och hjälp när jag behövt det. Vet att man alltid kan lita på dom.
Har alltid haft en väldigt nära kontakt med mina paranteser som jag kallar dom.
Mamma och jag pratar om allt och har inga hemlisar för varandra. Skulle iofs inte kunna ha något hemligt för mammsen då hon läser av mej dirket om det är någonting som är fel. Vi har våra små gräl ibland men dom går väldigt fort över.
Pappsen försöker va med på allt så mycket som går. Även om han inte alltid förstår så gör han det bästa för att göra det.
Älskar mina föräldrar så himla mycket! ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: