Dag 2- Min första kärlek

2010-12-09 / 12:01:33
Tjo
Börjar med att berätta att min dator dött och går inte att starta igen. Nu lånar jag Älsklibgens bara så jag kan skriva lite. Får se hur lång tid det tar innan min vill funka igen.

Min första kärlek
Kommer att forma denna frågan som jag själv vill.
Ja det började väl tidigt kan man säga. Första kärleken va hästar hästar och åter hästar. Väggarna i mitt rum va tapetserade av bilder på hästar. Den kärleken håller i sej än idag även om det inte är lika extremt :)
Sen i tonåren blev hästbilderna urbytta mot Westlife. Oj oj oj vad jag älskade westlife. Ja dom flesta stora pojkbanden gick väl an :)
Livet gick vidare och jag har länge letat efter den stora kärleken. Mannen med stort M. Man har gått på nitar genom livet och man har lärt sej mycket. Ibland undrade man om det var kärleken man va kär.
22april 2008 hittade jag äntligen min största kärlek någonsin. Min Älskling och mitt allt Johan. Det va först då man uppfattade att allt annat inte vartit på riktigt. Jag har hittat min stora kärlek och känner mej trygg och harmonisk. 6månader efter att vi träffast så fick jag en ring på mitt finger och fick bekräftat att jag verkligen är hans och att han vill vara min.
Har gått flera år nu men är fortfarande lika kär och älskar hono mer och mer för varje dag! Så nu vet jag att det är min stora kärlek. Älskar dej över allt annat Johan ♥
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoppas att jag kommer att kunan fortsätta min 30dagars utmaning trots att min dator gett upp.
Reten av dagen kommer jag att vara gräsänka då Darling ska på julbord. En annan får äta en tråkig matlåda ;) Inte bjuden på ett enda julbord iår. Förutom det på julafton då förstås.
På måndag ska jag till tandläkaren. Tur är väl det för jag har ont i varenda tand känns det som :( Är dock inte allt för nöjd med att gå dit eftersom jag fortfarande är livrädd för tandis. Men hoppas att jag överlever även detta besök.
Ha det gott blogg världen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: