Stallet och långpromenad

2010-04-05 / 20:16:07
Gokväll
Precis kommit hem från stallet. Blev inget mer än stallpyssel där idag. Men en riktig långpromenad med hundarna blev det. Lika bra att passa på när man är ute på landet :) Blev en rejäl tur på lite över en timme. Hoppas att det gör att hundarna kan tänkas sova gott resten av kvällen. Pimp borde va trött för han har hållt på som en tok hela promenaden. Bara sista biten som han kunde slappna av och gå fint i kopplet.
Riktigt skönt med en riktig promenad, men har ett jädra skoskav som jag får av stallskorna. Kanske är dax att fixa nya nu. Dom är väl ca 4 år gammla och har inte allt för mycket stoppning kvar :) Om inte annat så får jag väl ta med ett par promenadskor i bilen så jag är förberedd.
Har vart en skön liten minisemester över påsk. Är ledig i morgon åxå sen på onsdag ska jag till BG igen. Har saknat alla goa människor där under ledigheten.
Såg på filmen 2012 igår. Trodde nog att den skulle va mer skrämmande än vad den var. Om dte nu komemr bli så att jorden går under det året så finns det ju iaf lite hopp att överleva. Bara att börja bygga en ark så är man fit4fight sen :thumbup: Den som lever får se vad som händer.
Nu blir det lite soft i soffan innan det är dax för sängen.
Här kommer några bilder på sötungarna innan jag tar kvällen :)
Lukas ligger och myser på "Urban"


Peppes spanar ut i köket för att se vad husse pysslar med

Harry ligger under filten och försöker få lite sömn

En väldigt trött Lukas ♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: