Snön är borta

2010-04-10 / 12:43:36
Tjoo
Nu är istort sett all snö borta bara lite kavr i dikeskanterna. Jag som trodde att det skulle ta evigheter innan all den snön som kom skulle försvinna. Men nu är våren här. Börjar komam upp tulipaner i rabatten tillåmä.

Är inte så jätte pigg idag. Mått jätte illa under morgonen *blä* Så sitter mest och slappar.
Älsklingen är och fixar med en polares bil, sen skulle han byta till sommardäck på min bil ♥ Så snart är Urchen en pärla igen.
Stallet blir det väl lite senare i em. Får se o m jag blivit lite piggare då så man kanske kan orka göra något med hästarna. Dax att få igång dom nu :) Ska höra med grannstallet igen så det är ok om jag rider på deras ridbana lite då och då. Vägarna är väldigt dåliga bort mot skogarna så det finns väl risk att man brakar igenom. Och fältet går det ju inte va på nu heller. Men allt torkar nog upp snart.
Nu sitter jag och poppar musik i det nya bioljudanläggningen som darlingen köpte häromdagen
Läste ut Sagan om isfolket 4 igår och har börjat på 5an. Men vill ju inte läsa ut den innan jag får några nya i serien som jag beställt Beställde 6an 7an 8an och 9an men fortsätter jag i denna takten så är det väl snart lika bra att beställa hela serien på en gång. Tur att jag har 43st kvar.
Nu ska jag återgå till att inte göra något och fortsätta längta efter älsklingen
Bild på Urchen med sommardäck. Han är att bar fin min pärla.

Sen tog jag en söt bild på älsklingen och Harry härom kvällen
Kommentarer!
Postat av: Mona

Hej gumman, allt bra med dig :)?

Puss

Kommenterat - 2010-04-13 / 12:24:54  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: