Ska öka lite smått i tid

2010-04-19 / 20:24:09
Tjoo
Idag har jag vart på af igen då. Där fick jag veta att jag måste börja öka lite i tid för det va det som va grejen med detta programmet. Om jag inte håller så får vi dra in fk igen och se om det blir en ny sjukskrivning. Känns jätte jobbigt med ny press om att öka i tid. Men det skulle bar va lite i taget. 20min längre till att börja med. Det låter ju jätte mesigt för er som inte vart sjukskrivna och jobbar heltid. Men för mej är det en jätte stor grej. Blir jätte pressad och stressad. Tur att jag är på ett jobb där alla har sån stor förståelse för hur jag mår och där jag blir stöttad.
Går detta åt skogen så kan ingen säga att jag inte försökt iaf. Jag kämpar verkligen. Hade ju hoppats på att jag skulle få lite lugn och ro ett tag med alla möten och beslut, men det varade ju inte längre än en vecka. Man hinner inte förstå ett beslut innan dom ändrar det. Blir så himla rörigt för mej så jag blir helt knäckt.
Tur att jag har min älskling och mina djur♥
Uppe hos mina hästar blev det lite Hannes motionering. Longerade honom med den nya kapsonen. Shit va energi han har. Dom första 10 min fick han bara härja av sej och springa bort lite energi. Och jag kan lova att det är mycket energi att göra sej av med. Ingen kommer någonsin vilja rida honom om dom får se hur han sprätter runt. Han är väldigt lätt i baken och mjuk i kroppen *fniss* Men kul att han är så villig att jobba och motionera.
Nu ska jag ladda inför morgondagens hoppträning. Erkänner att jag är lite smått nervös över hur det ska gå. Men jag och Lad ska nog klara oss igenom detta :) Är ju så glad att jag fått chansen att få vara med. Inte ska jag sabba det genom att bli skraj *fniss* Imorgon vid denna tiden kommer jag sitta och vara så nöjd över mej själv. Även om resultatet inte blir så bra så har jag iaf vart med om det.
Tog några bilder på Hannes nacke idag. Så jag har något att gämföra med när han börjar bli en biff *asg* Men nu är det inte mycket av nacke han har. Men han är ju bara bäbis än så länge.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: