Kört fyrhjuling =)

2010-04-07 / 19:01:14
Tjoo
Idag va jag tillbaka på jobbet igen efter påskledigheten. Fullt ös på gården idag med ridlekis och kycklingar och massa folk. Även vart med och löshoppat söta Flower. Hon börjar bli riktigt fin nu. Där har ni gjort ett bra jobb (ni vet vilka ni är)
Sen har jag även provat på att köra fyrhjulingen idag. det va ju jätte kul jue. Nu kommer jag ju vilja göra allt som man kan göra med den på jobbet *fniss* Trodde det skulle va mycket svårare (säger en som aldrig kört moppe) Men det va ju inga svårigheter alls. Bara att gasa och trycka på en knapp för att växla :thumbup:
Sen hade det kläckts 3 kycklingar som vi va upp och kikade på. Hur söta som helst. Vill ju ha dom och klappa på dom och gosa med dom. Helt duniga och söta.
När jag kom hem från jobbet och hämtade posten så hade jag ju fått 3 nya böcker :) Så nu har jag börjat läsa den 3e boken i Sagan om isfolket. Har nästan läst ut den idag åxå. Men jag har ju två stycken till inan jag behöver beställa ett nytt lager.
När älsklingen kom hem så ilade vi in till jursjukhuset och köpte hundmat. 14kg ska väl räcka ett litet tag iaf. Lika bra att köpa stort för i längden blir det ju mycket billigare. Det går ju onekligen åt.
Nu har vi precis käkat mackisar och tacoköttfärs. Extra stark krydda och det känns i halsen nu :)
Nu väntar vi på att Anna anka söker assistent ska börja.
Ha en trevlig kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: