Invigt utemöblerna

2010-04-13 / 20:52:46
Tjoo
Härligt tat det fina vårvädret hållt i sej i några dagar nu.
Idag invigde jag utemöblerna för i år. Satt ute i solen nån timme och fick tom ta av mej tröjan för att det blev varmt :) Härligt!!
Sen fick jag 4 nya böcker i Sagan om isfolket. Så nu har jag börjat läsa 6an :)
På em blev det en tur till stallet. Jag och älsklingen tog först en promenad med hundarna innan vi började fixa i stallet. När allt va klart så fick LillPrinsBus komma in för pyssel och motionering. Longerade honom en stund ute på fältet. Han va lika pigg och framåt som vanligt. Men han börjar ta efter Gino med att gäspa hela tiden. Han är nästan värre än storebrorsan för Hannes gäspar samtidigt som han springer. Gino brukar ju iaf bara göra det när han står still *fniss*
Hannes skötte sej iaf bra trots några busskutt och rejs snabbare än vinden. Men tillslut så joggade han på fint.
När han va färdigt motionerad och färdig pysslad så bjöds det på grillad korv i stalet. Mysigt!
Nu är vi hemma igen och slappar framför tvn. Blir nog snart sängen.
Såhär såg Hannes ut den 10/12-09

Och såhär ser han ut idag
Har blivit lite förändringar på honom tycker jag. Han har helt annan energi nu och mycket mindre hår givetvis :) Sen tycker jag nog att han har gått ner lite i vikt. Han börjar sakta men säkert att växa ikapp den höga rumpan åxå.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: