Ännu en helg förbi

2010-04-18 / 20:57:13
Tjo
Så va det söndag igen då. Hoppas ni haft en trevlig helg. Här har det vartit ganska så lugnt. Förutom shoppingturen igår då *fniss* Har blivit lite promenader och pyssel i stallet. Idag fick Hannes prova sin nya kapson. Han tyckte att den va lite läskig när den klingade och hade sej på näsan. Men det vänjer han sej nog vid. Nya maten hade han ätit upp åxå :)
Jag ska va med på hoppträningen på tisdag!! Så himla kul. Blev så glad när M ringde och frågade om jag va intresserad. Är så tacksam för den chansen. Har ju bara ridit Lad två gånger tidigare och har inte hopptränat på jätte länge. Men vi ska nog klara detta :) Ska bli såå kul!! Tror att tränaren heter Anita Sande men är inte helt säker. Har iaf hört att hon ska va riktigt bra. Blir så spännande.
Tur att ha nå kul att se fram emot. Men först ska jag komam igenom mötet med af imorgon. Tycker verkligen att detta är jätte jobbigt. Varför ska det velas och ändras hela tiden. Jag mår redan kasst och blir inge bättre av att det ska bli förändringar hela tiden. Men förhoppningsvis blir det nå bra beslut som blir taget. Återkommer med detta imorgon när jag fått svaret.
Nu tar vi kvällen!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: