Otursdagen

2009-09-03 / 12:48:59
Tjoo
Igår hade jag en riktig jävla piss dag. Skulle vart på ett möte på morgonen men det blev framflyttat en vecka *mutter* Ser fram emot att få detta mötet avklarat så jag vet lite mer om min framtid och vad som kommer att hända.
När jag kom hem igen fortsatte eländet. Min dator bråkade och hängde sej och ville inte alls vara med. Tänkte att jag kan roa mej med älsklingens dator. Men ICKE! När jag startade den kom det upp en stor fet ruta om att det inte går att starta den?  Men lyckades tillslut lirka mej igenom och fick igång den.
Sen bar det av in till färjestad där jag pungade ut 900 för 14kg hundmat.
Kommer upp till stallet för att fixa och dola lite när jag upptäcker att Jumjum slitit och gnagt av Ginos nya läder grimma *morr*
Köpte läder för jag trodde den skulle hålla bättre. Har trots allt gått åt ett gäng med grimmor denna sommaren. Men så va onekligen inte fallet.
Kvällen blev lite lugnare, men upptäckte att Pim har fått tillbaka sin torrhetsfläck och fick smörja och pyssla om honom ordentligt.
Datorn fick ett nytt virus skydd och uppdatering men den funkar fortfarande inte som den ska =(
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: