Vilket pissväder!!!!

2009-03-27 / 14:37:41
Tjoo
Jaha, då blev det vinter igen då *muttrar*
Är snöstorm här, blåser och snön virvlar runt. Har kommit runt en decimeter sedan i morse. Inge kul alls.
Jag hade hoppats på våren nu jag.
Dagen har/är väldigt lugn iaf. Känner ingen större lust för att åka ut i detta vädret. Men får väl skotta fram bilen och bege mej till hästarna sen iaf.
Jumjum skulle behöva röra på sej, men det kan jag vara ganska säker på att det inte kommer att bli nå med idag. Om nu inte snön slutar att vräka ner då förstås.
Ikväll är det ju finalen på Lets Dance åxå. Kul och se vem som tar hem det. Jag hade hoppats på Morgan jag, men det sket sej ju. Blir nog Bagge. Hon dansar ju grymt bra och ser bra ut.
Hörs kanske lite senare igen.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: