Varför får jag pengar senare än andra??

2009-03-26 / 13:20:27
Tjoo på er!
Så var det torsdag då.
Har varit i byn till apoteket. Var väldigt lugnt denna tiden på dagen. Helt skönt.
Och så passade jag på att tanka bilen när jag ändå va ute och åkte. Och som vanligt läcker det i diesel pumpen så man luktar aber när man är klar.
Börjar iaf få in snitsen med att tanka på kortet. Även om jag blev lite förvirrad och trodde att jag gjort fel =)
Tycker att det är helt fuskigt att alla får lön 25 medans jag snällt får vänta tills den 28e. Vill ju åxå ha pengar nu. Är så mycket som behöver inskaffas i slutet av månaden. Mat till alla djuren bla.
Helgen blir nog som vanligt, ganska lugn. Får se om det kanske blir en sväng in till stan. Annars blir det nog stallet och mys som gäller.

Jobbar på lite till med hästarnas blogg och skulle så gärna vilja ha hjälp med att ändra design på den. Har inte en aning om hur man gör och vill ändå få den lite mer personlig. Om någon känner sej manad att hjälpa mej så får den personen jätte gärna höra av sej.

Tänkte att jag snart ska bege mej till stallet och motionera hästar, hundar och mej själv. Men väntar en liten stund till.
Kram♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: