Tisdagskvällen

2009-03-11 / 18:35:19
Eftersom jag glömde att skriva igår kväll så gör jag en liten kort uppdatering =)
Eftersom stallet blev klart såpass tidigt så tog jag det ganska lugnt resten av dagen. Scannade in fotona som framkallats så nu finns dom i datorn =)
När älsklingen kom hem så åkte vi först och handlade och sedan lagade vi lite mat.
Kvällen blev sen en se på tv kväll =)
Kollade på Den rätte för Rosing och på Såld på hus. Ingen fartfylld kväll alltså =)
Pratade med Z en lång stund i telefonen åxå. Kul att vi hörs lite oftare nu. Hoppas vi kommer att träffas oftare åxå.

Sedan fick jag ju veta att kusin hade fött sin lilla bäbis på morgonen åxå. Har inte hört vilket kön det blev, men det har pratats på at tdet varit en flicka länge nu så jag antar att det blev det åxå =) Lycka till iaf.
Vad blir jag när min kusin fått bäbis?? *Hm*
Blir nog ingenting. Men jag hade helt klart velat ha ett litet call för det. Men jag får väl kalla mej själv för tant Weronica =)
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Anna

det blir ditt kusinbarn

Kommenterat - 2009-03-12 / 14:56:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: