Söndag och morgonfodring

2009-03-01 / 10:25:45
God morgon! Eller middag. Här har det varit morgon länge iaf.
Gick upp 6 i morse och var väl i stallet strax innan 7 och släppte ut hästar och får.
När vi ändå va där passade vi på att göra allt klart. Så vi åkte från stallet vid halv 8 igen.
Så nu har vi ätit frukost och sitter och slappar.
Ska möta Mariette och hennes hund i stallet vid 2. Skönt att veta att allt är klart då så vi kan göra vad vi vill och känner för. Får se om det blir nån ridning eller om det bara blir prat och hund lek. Om nu hundarna vill leka med varandra då förstås =) Mina små argbigor kanske inte ens får gå ur bilen. Men jag är säker på att Lukas kommer att gilla sin nya stora vän =)
Men det är ju ett bra tag kvar dit än =)
Resten av dagen vet jag inte riktigt vad det blir. Men det är ju söndag, då måste man väl inte göra så mycket =)
Börjar få lite koll på detta med facebook åxå. Tror jag. Har hittat några klasskompisar och vänner från förr. Jätte kul och se hur dom har det nu för tiden.
Återkommer i kväll när dagen är slut =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: