Söndag eftermiddag

2009-03-03 / 10:09:20
Efter att ha slappat nästan hela fm så tog vi tag i oss själva. Åkte till djuraffären och köpte hunda mat och det vär även där jag skulle möta upp Marre (hoppas jag kan kalla henne det)
Sedan bar det av till stallet igen.
Vi höll på att krocka med en fasan, tror aldrig jag sett en sån innan. Men nu såg jag den nästan på för nära håll =)
När vi svänger ner till stallet står det en polisbil lite längre fram. Trodde helt klart att det hänt något i stallet.
Så va inte fallet iaf. Utan den äldre goa gubben hade tydligen avlidit där under helgen.
Sen så blev det massa snack med Marre om hästarna och hundarna fick hälsa lite på varandra. Hon har helt klart den största goaste hunden jag sett. Helt kär i dom stora tassarna =)
Så jag visade henne runt lite och hon fick se hästarna lite.
Någon riding blev det inte men vi stod ute och pratade bra länge så man hann att frysa till is =)
Johan darlingen tog min bil och åkte iväg och tvättade den åt mej. GulleGubbe. Så himla snäll! Love Ya!
Han tog även med sej Piff och Puff så dom stora hundarna kunde få lära känna varandra lite.

Innan vi hann åka hem så kom stallägarna hem och givetvis frågade dom om allt gått bra i helgen och om det hännt något. Jag svarade ju ganska snabbt att JA polisen har varit här. Detta va väl kanske inget smart drag av mej. För det kom ju fram hanska snabbt att grannen gått bort. Så jag känner mej jätte elak nu när det va det första dom fick höra när dom klev ur bilen. Förlåt!

Jag och Marre ska väl planera in en träff till i stallet hoppas jag. Så trevligt att inte vara helt själv där.

På kvällen tog vi det ganska så lugnt. Kollade på tv och åt massa chips och dip och godis =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: