MorrnMorrn---Torsdag

2009-03-05 / 10:07:28
God morgon i blogg världen!
Sitter här i sängen och är vaken tidigare än vad jag tänkt mej.
Men Lukas var lite dålig innan så jag fick gå upp och släppa ut honom. Då va de ingen ide att gå och sova igen tyckte jag. Så nu siter jag här och bloggar i stället.
Idag ska jag få ridsällskap i stallet. Marre kommer upp och ska rida Ginosen idag. Tänkte att jag kan ju tampas med Jumjum som vilade igår. =)
Ska bli kul att få sällskap. Hoppas alllt går bra.
Va väl det märks att hästarna börjar komma igång lite. Jumjum blir jätte pigg om han får vila en dag. Och Gino visar sej lite piggare när man rider. Det går ganska fort över men han orkar mer och mer.
Skulle va kul om man kunde få igång honom såpass mycket så att han kanske kan visas till sommaren. Men det är bara önskningar.
Jumjum skulle jag vilja komma ut och träna med. Hellst för tjejen som jag red för förr. Men tror inte att hon har tid att komma ut längre. Jumjum är ju iaf lite lättare att lasta och åka iväg med själv.
Får se hur det blir. Får inte ha för stora krav nu bara för att jag råkat vara pigg i nån vecka.
Kram♥
Kommentarer!
Postat av: Anna

hej weonica behöver du mer hjälp med dom så får du jätte gärna höra av dig saknar så himla mycket att rida...kram

Kommenterat - 2009-03-05 / 15:36:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: