Middagen hos mej avklarad =)

2009-03-20 / 17:21:06
Tjoo!
Idag har jag haft middag hemma hos mej med arbetsterapeften (stavas?)
Har ju varit ganska nervös över detta då jag tycker att det är jobbigt att laga mat. Och nu laga mat med någon man inte träffar så ofta. Men det gick jätte bra!
Hon kom till mej 10 i morse och 11 hade jag gjort klart maten =) Vid den tiden brukar ju jag äta frukost annars så det blev bara en liten måltid.
Lite skumt kändes det väl att ha någon annan i köket som kollade mej. Men jag skötte det bra ändå =)
Gjorde strimlad lövbiff i wooksås men creamfresh och grädde. Det var super gott! Kul att lära sej något nytt och änkelt. Så detta kommer jag äta fler gånger =)
Allt med middag och lite prat gick mycket fortare än jag väntat mej.
Har verkligen gått och oroat mej för detta hela veckan. Skönt att kunna pusta ut nu när det är över. Och inte var det ju något att oroa sej för heller.

Under veckan har det blivit ganska mycket gjort här hemma. Städat och skurat och dammat. Så skönt när hela huset är helt jätte rent.
Jag och mamma har vart in till färjestadshoppen och inskaffat lite saker till hästarna och sedan present till mej =)
Ännu en sak som jag tyckt vart lite jobbigt i veckan. Men verkar inte som at tdet blir nå kalas på söndag så det blir lugnt =)
Sen har jag ju givetvis varit i stallet åxå =)
Red ett hårt dressyrpass med Gino i onsdags. Och jag fick stora blåsor på fingrarna efter det. Inte för att han var pigg, utan att han var så himla tung. Kändes som att jag höll i en traktor ungefär.
Men det var ett pass som var bra för både mej och Ginosen. Men nu vet jag att jag ska ha handska på mej även om det är varmt ute =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: