Måndag hela dagen...

2009-03-09 / 10:47:32
God morgon.
Måndag igen och helgen har swischat förbi.
Vaknade i morse när min arbetstera(kan inte stava det) ringde.
Vi har nu bestämmt dag som vi ska laga mat hemma hos mej. Blir två dagar före min födelsedag. Kanske lär jag mej något nytt som jag kan bjuda på då.
Har mått lite små konstigt några dagar nu. Började ju med att jag var yr i fredags, sen blev jag ju dålig lördag kväll och mådde illa. Illamåendet sitter i sej lite smått än och jag mår lite halvkasst. Blää.
Men dte går nog snabbt över hoppas jag. Får ta det lite lugnt. Kanske är min kropp som säger ifrån efter allt jag hållt på med senaste veckorna.
Ska försöka kämpa mej iväg till stallet ganska snart. Men går det segt i vanliga fall kan jag lova att det är ännu värre idag. Väntar nog ett tag till. Har ju iofs inte ens kommit upp ur sängen än.
Helgen har varit trevlig och relativt lugn. Kul att komma iväg till vänner och även den snabba visiten till paranteserna.
Ska försöka scanna in fotona som jag fick åxå. Men även det känns jobbigt just nu.
Får se hur mycket jag får gjort idag.
Nu ska jag kliva upp och ta mej lite frukost iaf.
Återkommer kanske med bilderna.
Kram♥


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: