Måndag- Förbannade snöoväder

2009-03-03 / 10:19:21
Jaha då var det måndag igen. Och snöstorm är det ute åxå. Vill ha vår nu INTE en dm snö till. *muttrar*
Idag  har det bara varit en slö och slapp dag.
Stallägaren ringde och frågade om jag ville ha hjälp i stallet eftersom jag hjälpt dom under helgen. Och det tackade jag givetvis ja till. Skönt att vara lite ledig nu efter en veckas ridning och slit varje dag. Tack så mycket! Ni är Änglar!

Så jag spenderade dagen med att inte göra mycket vettigt alls. Satt och klurade lite på Facebook och löste lite korsord.
När älsklingen kom hem gjorde vi oss lite mat och sedan kollade vi på Cesar Millan. Älskar det programmet. Vill ha en egen Cesar som kan hjälpa mej med mina hundar.

Som sagt, blev en väldigt lugn dag, men det kändes så skönt att få vila upp sej lite.
Sen så ringde Zandra mej under dagen åxå. Blev så glad! Vi har inte pratat på jätte länge och jag saknar ju henne så. Vi snackade säkert en timme. Mycket att ta igen efter all denna tiden =)
Planerar iin en heldag med henne och gubben hennes till helgen då vi ska kolla in hur deras nya hem ser ut. Ska bli kul.
Sen träffa Lilleman och Goliat åxå.
Här är en länk till hennes hemsida
Goliat
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: