Lördagsmorgon!

2009-03-14 / 10:04:24
God Morgon!
Sitter kvar här i sängen och kikar runt lite på datorn. Johan har åkt iväg och besiktar sin bil.
Planerna för dagen är att jag och Marre hade tänkt att ta oss en tur. Fast än så länge jobbar hon så jag kan ta det lite lugnt här i sängen en stund till =)
Vet inte hur länge J blir borta nu. Om han kommer hem direkt efter att bilen är klar eller om han åker och byter rutor och sånt efteråt. Men dte värks väl när han dyker upp
Några andra planer finns det väl inte för helgen. Ska väl ev rida med Marre i morgon åxå. Hoppas bara att min nacke/axel/skuldra håller. För satan va onte det gör.
Är lite mör i kroppen efter gårdagens dressyrpass på Jumjum åxå. Får se om han är lika spännd idag. Han som vart så lugn mjuk och fin ett tag nu. Gino har jag ju inga komentarer om. Mer än att det enda som kasnke skulle kunna hjälpa är att sätta en raket i röven på honom. Är ju inte så lätt att få igång en bekväm/lat häst. Han tycker att allt kan gå i hans takt. Dessvärre är det en takt som han kan få P-böter för.
Facebook har bytt utseende åxå. Tyvärr inget jag gillade, blev rörigare nu. Men man kommer väl in i det åxå. Tog ju onekligen ett tag för mej att komma in i det förra.
Nu ska jag nog gå upp och ta lite frukost och kanske lösa lite korsord =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: