Lördags em/kvällen och kvällsfodring

2009-03-01 / 10:20:24
Dagen blev ju ganska lång igår eftersom jag var uppe så tidigt.
Men det blev en väldigt lugn dag då jag hade kvällsfodring och inte ville åka upp till stallet för tidigt.
Så vi satt här hemma med datorerna och slappade.
På kvällskvisten åkte vi upp till stallet och dolade lite. Tog in fåren och gav dom mat.
Sen tog jag in Gino och red honom några varv på fältet. Travade mest runt så han fick upp lite flås. Han hade ingen som hellst lust att lyssna på mej så jag gav mej inte ens in på att börja jobba honom. Men lite kondis träning fick han iaf. Jag åxå för den delen som inte hade nån riktig sadel.
Kan lova att det känns att jag ridit hela veckan. Gör ont i varenda muskel, eller ja det gör ont där det borde sitta en muskel =)
När jag var klar med Gino fick han gå ut en liten stund igen.
Tog in Jumjum och pysslade lite, sen löslongerade jag honom en liten stund och tig en liten promenad i mörkret. Fick sej en lugn dag.
På kvällen kollade vi på melodifestivalen och vräkte i oss massa godis och chips =)
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: