Inscannade bilder

2009-03-11 / 19:07:12
Framkallade ju två gamla fotorullar häromdagen.
Bilder som jag knappt kom ihåg =)
Men var riktigt kul.
Här kommer lite smakprover =)
Först världens sötaste Pimp när han var bäbis♥





Har helt glömt bort att han var så himla söt när han var liten. Men han är rätt söt nu när han är stor åxå ♥ Är inte konstigt att jag föll för den lilal krabaten när jag var ute och gick med Lukasen en solig dag iaf =)
Sen har jag några få bilder som är värda att visa från Ginos premering i sala. Själva visningsbilderna syns knapp då dom är tagna inne i ett ridhus.
Gino var 3 år på bilderna. Och hördes mest i hela sala kan jag lova. Men tyckte dock inte att det var det minsta kul under själva visningen och lallade mest runt och kollade in pupliken. Så det kanske är lika bra att dom bilderna inte var synliga.



Gino var en ganska stilig grabb redan som 3 åring =)

Sist kommer några bilder på saknade Tilda♥
Tyvärr blev hon påkörd av en moped för ca 2½år sedan. Mopeden lyckades träffa hene precis i huvudet och skada henne så illa. På vägen in till akuten somnade hon in i mina armar.
R.I.P Tilda♥



Ja, det var några av bilderna det. Som vanligt går det att klicka på dom om man vill se dom lite större.
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: