Härligt ridpass med sällskap

2009-03-05 / 17:12:37
Tjoo!
Nu är man hemkommen från stallet.
Marre har varit med mej där uppe idag så vi tog oss en liten tur på fältet. Idag red hon Gino och jag Jumjum.
Blev först ett pass på fältet. Jumjum fick jobba på tempoväxlingar och att hålla sej lugn. Skötte sej bra och sammarbetade fint. För Gino och Marre gick det åxå bra. Hoppas att inte hon tycker något annat =)
Efter passet på fältet tog vi en liten skrittur bort till bäcken.
Va rikigt kul att ha någon att rida med och att båda hästarna fick komma ut och röra på sej lite.
Hoppas det blir fler gånger.

Efter stallet åkte jag till kil och gick ut med Julia en stund. Mina hundar fick snällt stanna i bilen då dom är helt galna nu när hon löper.
Har ganska nyss kommit hem och sitter nu och vilar min lilla kropp lite.
Älsklingen skulle in en sväng till stan så han har inte kommit hem än. *längtar*

Några planer för kvällen tror jag inte att vi har. Blir nog lugnt och skönt.

Brandlarmet som är kopplat till vanliga larmet har börjat pipa med jämna mellanrum, antar att batterit ska bytas. Grejen är ju bara de att mojängen sitter i taket i trappen. Hur tusan ska jag ta mej dit?? Har ingen aning hur larmkillarna ens fick dit den.
Kommer säkert sluta med att det kommer börja tjuta under en natt och jag kommer bli vansinnig.
Varför börjar alltid brannvarnare att pipa efter energi på nätterna? Har ni tänkt på det?
Kanske bara är jag som tänker på sånna oviktiga saker =)
Ha en bra kväll!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: