Före och efter bilder 24/2-21/3

2009-03-23 / 11:49:06
Nu ska jag lägga in några före och efter bilder på hästarna. Första bilden är tagen för ganska precis en månad sedan. Och andra bilden är tagen igår. Ska försöka uppdatera så varje månad för att se om ni kan se någon skillnad =)
Börjar med Jumjum.
Bild tagen den 24/2

Tagen 21/3

Visserligen inte rättvisa bilder eftersom han är blöt på sista bilden. Men jag tycker iaf se en yttepytte liten skillnad på hans mage?

Sen Ginosen då.
tagen 24/2

Tagen 21/3

På Gino kan jag inte se någon skillnad ännu. Mer än annan färg på grimman =) och att han står som en bergsget *fniss*

Säg gärna om ni kan se något. Jag ser ju hästarna varje dag och lägger inte märke till saker.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: