Förbaskade snöväder

2009-03-08 / 18:00:59
Tycker helt klart att vädret borde ändra sej nu.
Hallå, vill inte ha mer snö. Är ju för tusan snöstorm ute *muttrar*

Hade tänkt att rida en av hästarna idag, men ändrade mej när jag väl var i stallet. Sen så har jag inte mått så gott sedan igårkväll. Så det var nog bra att jag skippade detta.
Stallet gick väl ganska fort. fixade iordning boxarna och mat sedan ut och klappa lite på dom och åkte igen.
Var i kil hos paranteserna och hämtade Lukas som haft semester under helgen.
Tog lite kort på motorcyklarna och var lite sociala. Men åkte rätt snabbt där åxå. Man vill ju inte vara ute på vägen i detta vädret.
Mamma hade framkallat 2 filmrullar som är jätte gammla.
Jätte kul att få dom bilderna. Det var bla på Pimpen som valp och sen på Tilda (min överkörda katt) när hon var liten.
Sen bilder från utställningen som jag var iväg på med Gino när han var 3 år. Tyvärr lite suddiga och mörka för dom togs ju inne i ett ridhus.
Hur som hellst var det roligt att få. Har 3 rullar här hemma åxå som jag ska skicka in. Vet inte ens vad som finns på dom. Värsta spännande =)
Ska scanna in bilderna i datorn och lägga ut här i bloggen, men det blir inte idag.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Fick bli Petrus kiosken när vi kom från kil.
Vet inte vad det varit med mej, men igårkväll började det med att jag blev jätte plötsligt dålig. Mådde jätte illa. Och idag har jag inte varit helt 100 heller. Hoppas att det snart går över iaf.
Nu blir det väl till att göra så lite som möjligt resten av kvällen. Alla hundarna är på plats hemma nu iaf =) Har saknat Lukasen när han varit i kil.
Mattes storepôjk ♥


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: