Ett citat som passar mej!

2009-03-03 / 10:24:44
Igår stod ett citat på min startsida som verkligen passar in på mej och hur jag fungerar

"I natt smidde jag tusen planer. I morse gjorde jag precis som vanligt"

Kan verkligen inte passa in bättre än såhär =)
Jag sover ju som nog alla vet nu väldigt dåligt. Så på kvällar och nätter går min hjärna på högvarv och planerar och tänker på massa som jag vill göra.
Men på morgonen när jag vaknar så är jag så trött efter allt planerande så jag gör som vanligt.... ingenting åt det.
Så jag tyckte att det var lite kul faktiskt =)
Dagen citat passar åxå lite in på mej.

"Jag gillar tanken att månen finns kvar även när jag inte tittar på den"

Jag är ju lite av ett kontroll freak och vill ha koll på allt. Gillar inte när saker inte är som vanligt när jag kommer tillbaka till dom och vill ha mina vanliga rutiner. Om något ändras blir jag förvirrad och nervös. =)

Kram♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: