Ett år äldre och mycket klokare =)

2009-03-22 / 19:57:13
Tjoo!
Ja då var en födelsedag till avklarad då.
Börjar ju bli gammal nu. Känner mej dock inte så gammal. Men det är ju nästan snart läge att skaffa småttingar =) Fast jag har ju mina små grisar så nå annat känner jag inge behov av alls =)
Hur har jag spenderat dagen då? Jo, började med att slappa i sängen lite. Sedan frukost med nybakt bröd som M bakat =) Gott med riktigt bröd för en gångs skull =)
Efter detta åkte vi upp till stallet och pysslade lite. Hade väl tänkt att rida Gino idag men när det snöade tappade jag lusten.
Hemma från stallet blev det mer slappande.
Sedan på em kom paranteserna med tårta och paket =) Så nu har vi suttit och fikat och haft det lite mysigt.
Kände inge för större kalas så detta var precis lagom.
Nu blir det att gotta till sej under en filt vid tvn och ta det mer lugnt =)
En perfekt lugn födelsedag.
I present fick jag en tavla, doftljus och en ridhjälm (ja jag vet att jag varit en dålig förebild och alltid ridit utan hjälm) Men nu har jag fått en ny utan råttbajs i och som inte luktar aber. Så nu framöver ska ni bara få ridbilder med hjälm på huvudet. Utom dom från igår då som jag inte lagt in än =)
Sen en hundgaller till bilen så hundarna sitter säkert. Fast denna har vi inte inskaffat än. Men när jag fått tag på en så är det inte jag som behöver köpa den =)
Antar att det inte varit lätt att köpa något för jag har inte önskat mej något. Mer än detta galler och dörr till bilen då.
Nu har jag ju bara en liten bur till småhundarna och Lukas sitter brevid. Men nu ska det bli hela bagaget till hundarna. Mer plats och bättre att kunna ha luckan öppen utan att hundarna hoppar ur.
Sen ska jag fixa nya sommar fälgar till pärlan, men det får jag skaffa själv. Bilen måste ju få bli lite sommar fin. Tona rutorna ska göras åxå. Sen lite saker som behöver fixas men det är inga roliga saker så dom behöver jag inte ta upp =)
Men med tonade rutor och nya fälgar så kommer bilen bli lite pärligare iaf. =)
Nu ska jag softa till det i soffan!
Ha en bra kväll!
Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: