Mitt och Ginos första modelljobb

2009-07-12 / 13:27:49
Onsdagen den 8juli var jag och Gino med i vår första foto session =)
Jag har gått och vart jätte nervös och orolig över detta i en månad innan själva tagningen.
Det va Marre som fixade detta åt mej. Fotografen heter Eric Böwes. Han kom långväga för att få med oss på kort.
Hade många fina ideér som vi gjorde verkliga =)
Bla med bröllops klänning och balklänning och med lite andra stuk.
Har inte sett bilderna själv ännu men han sa att det blev mycket fina bilder. Är så nyfiken, men får vänta ett tag till innan jag får dom. Kommer givetvis att dela med mej av några här i bloggen när dom väl är klara.
Har aldrig tidigare blivit fotograferad av en riktig fotograf så det var spännande och lärorikt. Tack till Eric och Marre som hjälpte mej att våga vara med.
Är så stolt över mej själv att jag orkade/vågade vara med på detta även om jag dagen innan börjat med nya tabletter och var så himla stressad över hela grejen.

*skriker va lycka*

JAG HAR GJORT MITT FÖRSTA MODELLJOBB!!!!

Och som det lät på fotografen så vill han jobba mer med mej *överlycklig*
Så kanske blir det en liten road trip till Leksand med Marre och Anders senare i sommar eller när det nu blir.

Gino skötte sej jätte bra hela dagen trots att vi bökade mycket med honom och han fick stå ut med mycket. Vi började vid 13.30 tiden och var klara vid 20 tiden. Under denna tiden har jag bytt kläder och utrustning 1000 gånger känns det som. Är fortfarande öm i baken efter att ha ridit så mycket på en dag =)
Givetvis fick Jumjum var med på några kort åxå.

Hade även med Erik Nygren som enligt sej själv ville vara med och spela nörd och lära sej någonting. =)
Nygren har tidigare tagit bilder på mina hundar.
Jätte duktig på att ta bilder även han. kika in på hans hemsida och läs mer om honom och kolla på alla snygga bilder han tagit
eriknygren.com
Här kommer några smakprov på dom bilderna som han var med och tog.




Vet att det blev lite rörigt nu. Men dessa bilder är alltså tagna av Nygren. Bilderna från Böwes kommer om ett tag. Så att det inte blir några missförstånd här. Detta är alltså bara ett litet smakprov av som kommer sen =)

Kommentarer!
Postat av: pappsen

FIN HÄST OCH FIN RYTTARINNA.HAN SKA SKRATTA SIG LYCKLIG DIN PRINS . HA ETT GOTT LIV.!!!!! FRÅN ÖREBRO

Kommenterat - 2009-07-12 / 14:41:40
Postat av: Madde

Du ska va jätte stolt!! Skit snygga bilder :D Kan förstå att du va nervös..

Kram Madde

Kommenterat - 2009-07-12 / 15:18:35
Postat av: Mona

Hej gumman! Roligt att höra från dig!

Fina bilder :) Hoppas allt är bra med dig.

kram

Kommenterat - 2009-07-12 / 18:52:12  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Postat av: Erik Nygren

Blev ju bra design på bloggen.. Tack för reklamen också =)

Ni får hojta till när det är dags att fota katterna =)

Kommenterat - 2009-07-12 / 23:40:07  | URL - http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Mie

Wow!

Den sista bilden där, den fångade mitt öga!!

Härlig bild!!!

Kommenterat - 2009-07-13 / 06:10:19  | URL - http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: anette

fint! och roligt,,,ivar har också gjort modelljobb,,med brudklänning på o dylikt...det enda jag skulle tyckt är att du skulle varit barfota i brudklänningen...det ser väldigt vackert ut när man är det till sådan klänning :-)

Kommenterat - 2009-07-21 / 18:18:22  | URL - http://ivar.hemsida.net
Postat av: Janni

Vilken vacker häst!!

Kommenterat - 2010-03-31 / 14:29:23  | URL - http://innaj.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: